Pluggonsdag

Idag är det onsdag, näst intill snöstorm utanför fönstret samt två dagar kvar till tenta. Jag har - hör och häpna - tagit en dag ledigt från alla övriga uppdrag bara för att få lite tid att plugga. Undrar hur det här ska gå? Jag har ju faktiskt näst intill anteckningar från samtliga seminarier + åhörarkopior från powerpoints och föreläsningar. Fantastiskt utgångsläge för en gångs skull alltså.

Att jag ska jobba imorgon (8-17) behöver vi ju inte prata så mycket om..

Igår var en ganska mysig dag på det stora hela. Lyckades med att få tag på ett fint rosa fodral till min nya telefonleksak. Åkte sedan hem till gården för att titta på min bushäst som inte lyckas med bedriften att ta sig igenom hagens staket av trä. Pussa på båda hästarna såklart och ta lite extra hand om dem. Inte så mycket krav i övrigt och jag fick en supergod middag: toast med haloumi, tomat och rödlök; älgkalvsfilé, svartvinbärsgelé och potatisgratäng; kaffedrink. Inte synd om mig alls.

Sände en extra tanke på kvällen till mina favoriter: Sara, Frida, Ida, Sanna, Åsa, Manne, Hanna, Christian, Martin, Kristin o Nicklas. <3 till familjen! <3 och alla andra vänner! <3

Nu ska jag återgå till dagens mission, jag ska plöja igenom alla luntor av papper och se till att detaljgranska allt som kan vara viktigt. Därmed tar det nog en stund till nästa inlägg kommer upp. Ibland finns det ju annat som också prioriteras i mitt liv, förutom bloggen alltså. Men jag återkommer nog säkert lite senare under dagen.

Over And Out.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0