pluggpausinlägg

Lyssnar på Winnerbäck och stretar mig igenom allt om nominaliseringar, mentala scheman och explicit undervisning. Känner mig faktiskt lite taggad. Kan vara blodsockerhöjningen efter lunchen också. Jag har dock hunnit igenom i princip alla anteckningar OCH skrivit en sammanfattning så jag slipper göra om allt jobb. Ostrukturerade tankekartor gör att jag bygger mening kring begrepp och inser samband. Dock har jag ännu inte hunnit plöja igenom allt digitalt material som ligger på studentportalen, men jag anser att jag hellre kör på med allt på en gång än att jag drar ut på det längre än nödvändigt. Med andra ord förutsätter jag att jag känner mig klar ikväll när middagen står på bordet. Går igenom sammanfattningen imorgon och kompletterar om jag hunnit tänka ut något mer smart och sedan genomgång igen fredagmorgon för att sedan skriva tentan. Sounds like a plan! :)

Hjärter Dams Sista Sång - Lars Winnerbäck

Chattade med Sanna för en stund sedan också.<3 Får perspektiv på livet när hon säger det jag bara tänker. Tack babe för att du ger mig stöd och minnesanteckningar när min hjärna tycks agera frånkopplad på de flesta plan.


Ska strax återgå till pluggandet, gav mig själv en timmes paus. Nu är timmen snart över.

Återkommer!


Bilder från igår. Blenda gäspar och Nice surar (för att han inte kan gå ut..).


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är!! Å duktig t är, vilket fint staket!!

2012-02-16 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0