Rast

Nu har jag rast. Sitter i personalrummet och myser med en kopp kaffe och blåbär, choklad och kapkrusbär. Ibland har man tur! Bra dag att vara vikarie på!

Tillhör småbarnsavdelningen idag. Vilket innebär mys, skrik och kladd. Övervägande mys måste ändå sägas. Vi var ute på förmiddagen och övade balans, rullade snöbollar och kastade boll.

I övrigt är det också bra. Huvudvärken gick över inatt och trots den abrupta väckningen så känner jag mig utsövd. Möjligen eftersom det blev tidig sänggång igår. Får se om det blir lika ikväll. Morgondagen består ju av tur till Uppsala med arbetslagsarbete och redovisning. Kan behöva all ork jag kan få.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0