sådärja

Nu känner jag mig duktig. Stallet är klart för idag och jag har dessutom burit in resterande ägg som låg och "skräpade" i sadelkammaren. Jag har sopat golvet och pillat lite med hästarna. Sedan tog orken slut och mina fickor putade av alla ägg (för att springa in och hämta äggkartongerna var en omöjlighet). Halkade mig sådeles tillbaka in till datorn, värmen och spotify igen.

Nu vet jag också vad morgondagens mission är:
1) städa i sadelkammaren (ni anar inte hur mycket två katter stökar ner).
2) ta bort och göra rent Turbos temporära box (han har bytt till en annan).
3) städa nedervåningen (för jag orkar inte idag?)
4) tvätta

thats it for now.

over and out.


nytagen bild - men med iPhone inte min Canon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0