schemaknas 2

Jovisst var det en massa ändringar på schemat. Mestadels dock innehållsmässigt, alltså att de bytt föreläsningarnas tider med varandra. Tror att jag är tillbaka på banan igen. Ingenting krockade med de tider jag tänkt jobba iaf så det känns ju ganska bra.

T ringde nyss: tydligen hade vi en panikslagen granne som var i desperat behov av --- ägg! haha Samma granne som förra veckan kom på besök och hämtade inte mindre än två kartonger. Denna gång var det hans tjej som stod och bakade då hon upptäckte äggbristen. Ganska rolig lantisdramatik, kan se det spelas upp likt "våra bästa år" i mitt huvud. Gärna med överdrivna artikulationer och halvdåligt skådespeleri. Älskar också att han kom med bilen samtidigt som T ringde mig, han måste alltså ha kastat sig ut. haha Tur att han har grannar med äggproduktion! :)

Gillar dethär med tidsinställda inlägg, på så sätt kan jag vara "med er" även när jag egentligen kör på för fullt med någonting helt annat. Troligtvis någonting jag kommer ägna mig åt i framtiden i allt större utsträckning (och att jag upptäckt det först nu känns ju hrmm.. som att jag är ganska omodern?). haha

Nu har jag bytt om till "stallkläder" iaf så snart är jag ute. Måste ut innan det blir mörkt iaf för då går motivationen ner avsevärt.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0