sista

Sista inlägget för ikväll. Ska upp strax efter fem imorgon också.. hua. Öppning på förskolan vilket dock var en hit. Mysigt att gå omkring med ett barn på armen och brygga kaffe. Hoppas morgondagen går lika bra som imorse. :) Vi ska ha utflykt till skogen också med hasalopp och korvgrillning. Kan nog inte bli en bättre torsdag. Jag slutar dessutom redan vid 11 (vad jag vet nu iaf..). Jag har bestämt mig nu också, imorgon ska jag ta provet som jag lagt på framtiden alltför länge. Hormonprov alltså. Då blir morgondagen också en värd dag oavsett allt annat.

Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel - Markus Krunegård

Kul att det tog mig en halv kväll att lyckas med bedriften att byta profilbild på facebook också. Än en gång är nog intresseklubben i farten.


Jag har förberett frukost till imorgon och lagt fram kläder. Snart möter mitt huvud kudden och jag hoppas att sömnen kommer snabbt, jag behöver varenda timme jag kan få. I vanliga fall är jag ju något av ett morgonmonster, så jag försöker mig på att ställa om mig. I säng senast 22 alltså.

Noll - Kent

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0