sounds like a plan

Hittills idag har jag; kokat ägg, tvättat en maskin ljus tvätt, fyllt en diskmaskin och ätit frukost. Nu har jag också gjort upp en dagsplan, som dock känns aningen bräcklig med tanke på den stundande snöstormen utanför fönstret.

T kom nyss hem från en misslyckad jaktdag, kall som en isbit och enligt egen utsago "på krigsstigen". Detta baserades på att ponnyn Nice ytterligare en gång lyckats fourcera trästaketet. Han var dock kvar i hagen, men T blev inte glad direkt.. så jag skickade upp honom med restriktionerna att ta ett bad och lugna ner sig. T alltså, inte Nice.

Jo, för att återgå till dagens planer. Idag tänkte jag ta en tur till stan för att få träffa min finaste Sara. Dessutom finns det lite saker som behöver göras, eller snarare handlas. Blandannat zoophorbas till lille Latex. Sedan ska jag beställa förstoring på följande bild:



vill ha den i sovrummet. Älskar färgerna, motivet, vinkeln allt. Fina (men busiga) ponniesar jag har! <3

Sen så ska vi åka hem till Sara och äta tacos till middag. <3 Det är planen. Hoppas på att den håller. Låt snöovädret vara övergående.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0