språktenta + mer

Igår finns inte mycket att skriva om. Jag jobbade, åkte hem, sov.

Idag är det gudomligt väder och snart ska jag ut, men jag måste få kolapsa lite i soffan först. För dagen började halv sex redan, då jag gick upp, åt frukost och fixade det sista innan det bar av in mot stan med pärlan. Plockade upp fina Sanna tjugo över sju, åkte hem till mami o papi där jag parkerade bilen. Sedan knatade vi till skrivningslokalen med -faktiskt- gott om tid! Sedan var det alltså dags för tentamen.. :/

Promenerade tillbaka till ma o pa´s hus för lite häng med systrarna som bakade cupcakes med cocos och tittade på någontingjagintekanstavatilleftersomjagintekommerihågensvaddethette och Runway. Så jag blev kvar där ett tag innan jag styrde bilen hemåt. Plockade upp kalendern jag glömde igår när jag jobbade på förskolan. Barnen blev glada att se mig iaf! ;)

Har ätit våfflor med hemmakokad jordgubbssylt till "lunch" och som sagt så ska jag nog dra mig ut till ponniesarna om en stund. Måste nog bara ligga här en stund. Lyssnar på Spotify och intar strax fredagsläge. Det känns liksom i hela kroppen. I helgen behöver jag ladda batterierna, känner att förkylningen kryper inpå och att jag behöver helgkurera med vila, citrusfrukter, vitlök och varm choklad. Inte nödvändigtvis i den ordningen. haha men ni vet hur jag menar! Frågan är väl mest om jag kommer kunna vara lugn en hel helg i sträck? Oroväckande. Jag har ju alltid upptåg för mig, men det vore som sagt mycket bra med lite lugnt en dag eller två. Möjligt? Jo, sannolikheten är ganska stor.

Kom änglar - Lars Winnerbäck

Helg nudå!

Over And Out.


Tjockisar <3
som de såg ut när jag kom hem. :P


Kommentarer
Postat av: Ingela

Va jätte roligt att se dig i dag =) Hoppas det gick bra för dig på tentan =)

Kram =)

2012-02-17 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0