Svårt att slita sig

Ni kan ju gissa vem som har svårt att slita sig? Haha så nu ligger jag i sängen och iPhone bloggar istället. Hoppade in i duschen en vända så jag blev väl pigg(are) av det. Ligger och funderar på om det kanske kan vara läge att släcka lampan snart. I övrigt har det inte hunnit hända mycket.

Ligger och funderar över helgens göromål. Det måste ju finnas en morot för att man ska tycka det är roligt. Denna helg kan vi låta morotens skepnad vara okommenterad, men låt det snälla vara vila för en gångs skull.

Sa jag att jag längtar till fredagskvällen? ;)

Tornat

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är! Mobilbloggar riktiga anständigga inlägg!! Kärlek

2012-02-23 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0