vad lönar sig mest?

Tar med mig kameran ut till stallet iaf. Får se vad det resulterar i, men tanken är god och förhoppningarna stora. Kanske kanske kanske att ni snart får se en glimt av mitt smultronställe. <3

Funderar över det här med framtiden idag. Kanske hinner skriva mer om det ikväll. Jag och en kollega satt och pratade om det igår och nu börjar det sjunka in (BYSTRÖM; nu har jag planer för oss!). Lärartjänst, nattförskola, forskning och rektorsprogram - hur väljer man? och dessutom vad väljer man bort? och kanske viktigast av allt vad lönar sig mest i längden? omöjligt att veta.

T ringde igen nyss också. Han kanske kompar ut och kommer hem tidigare så jag får lite sällskap. Isf kanske middagsplanerna byter skepnad. Det återstår också att se. Och snart är framtiden nu. Jag väntar. :)

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0