vinterutflykt

Idag har det varit strålande sol. Nice har rymt minst två gånger ur hagen till T´s stora glädje. Inte. Eftersom det är han som får lunka ut och ställa tillbaka honom i hagen. Jag har liksom gett upp detdär eftersom han bara går ut igen efter fem minuter eller någonting sådant... Utöver detta så har det idag blivit en utflykt till skogen. Grillade korv och testade nya batteriet i min bil. Fotograferade gjorde jag också, men bilderna kommer inte idag. Anyway, lite mysig dag i all enkelhet. :)

Tittar på film och jag halvsover i soffan nu. Ska sätta mig upp och pröva ett nytt vin som T köpt som ska smaka äppelpaj. Låter rätt sött, men det kanske kan vara gott. Återkommer med betyg och utlåtande.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0