arbetsamt

Idag har jag varit på jobbet hela dagen. Fullt ös medvetslös typ. Småbarnsavdelning, ute i snön halva dagen. Mest mys och ganska få barn, dock en personal "kort" så det blev ändå rätt mycket spring, men jag ska inte klaga alls. Jag gillar verkligen mitt jobb! :) Dagens minus var dock maten; Pepparrotskött, potatis och rödbetor till lunch. :( En av få saker jag närapå vägrar. Man får se glad ut ändå och låtsas, man måååste ju smaka på allt. hua! Fick iaf mellis med hembakat bröd <3 Lite balans måste det vara i vardagen.

Nu planerar jag morgondagen som kommer bli sjukt hektisk. Arbetslagsträff, föreläsning och jobb nästan till stängning. Allt dessutom i en rasande fart. Kommer vara så trött på kvällen att det inte riktigt är sant. Men tills dess är det bara att kämpa på. Kinderna hettar lite efter dagens utevistelse och jag räknar med att somna ovaggad ikväll. Men först som sagt planering av morgondagens arbetslagsträff. Och ett varmt bad, och lite middag kanske?

Känns som att jag blivit nersmittad med en lätt förkylning. Ont i halsen på morgonen och kvardröjande heshet i rösten. Inte så att jag i övrigt känner mig sjuk, men det känns som en sådär jobbig vårförkylning som kommer sitta hur länge som helst ungefär. Hoppas på bättring snart, har inte tid att gå på halvfart.

Inte bra att sätta sig ner i soffan, om än att det är framför datorn.

Over And Out.


ponniesar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0