back on track?

Eftersom jag hur länge som helst utlovat bilder så kommer det här:

    
.: En ängel, julgranen och såklart en tjock Cleo i solen :.

Sedan har jag laddat upp lite fler i arkivet, så fler finns alltså att vänta den närmaste framtiden. :P

Idag har det inte hänt så mycket, jag har mest grejat med alla (miljoner) bilder som fanns på kameran. Dessutom har jag ätit fruktsallad och tittat på LOST. Där blev ni allt lite avundsjuka kan jag tänka mig. Faktum är att man måste njuta lite av ledigheten såhär sista dagarna. Redan imorgon blir det kaos. Räknar med att det är då jag upptäcker att jag har både redovisning OCH salstenta på torsdag. Dessutom ska ju den didaktiska analysen lämnas in... tvåhundra ord kvar ungefär, så det handlar om drygt en halvtimme fokus så är det färdigt sedan. Sådan är jag, alltid sista minuten altenativt så jäkla god tid i förväg att ingen annan ens vet att det ska vara gjort typ. Antingen eller. Nåväl, nog tjatat om det.

Three Little Birds - Bob Marley & The Wailers

Nu avslutar jag med den sista av julbilderna för i år. Nu är det ju nytt år och allt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0