en dag med Manne och Sara

Idag har jag ätit lunch med mami. Sedan mötte jag upp Manne för powerwalk på kungsgatan. haha Sedan åt Manne pizza och jag tittade på. Promenerade och hämtade upp bilen och sedan Sara för Gränby C -häng. Sara shoppade loss och vi övriga (jag o Manne) tittade mest på. :P

Imorgon blir det hets. Alltså tenta på morgonen och sedan redovisning av estetiska dimensioner. Jobbig dag, men what to do. Bara att bita ihop och köra på. Måste kolla upp det här med läromedelsanalysen också, det tycks vara någonting som knasat till sig. Får jag inte in poängen så skiter sig min vår och vad gör jag då?!

Fredag firas med tandläkarbesök . . . rutinbesök men ändå.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0