förberedelser

Stressar runt nu och gör sista förberedelserna innan vi ska åka iväg och titta på när Nicklas får sin Kristin och vice versa. Hoppas bara att allt funkar nu, så vi hinner i tid och att allt flyter på som det ska. Åsa har lovat att ta hand om djuren ikväll (tusen tack!), så det spelar ingen roll om vi stannar borta hela natten. Bröllopsfester kan ju dra ut på tiden.. haha :P

Till vår bröllopspresent, hrmm.. Jag är vanligen emot att ge bort djur, men nu är de ju förvarnade och önskade sig just detta. Så nu vet ni varför vi tillfälligt haft inneboende också...



Tyr <3 Sandra

Lappgetter är en ovanlig ras så det var bara tur att vi fick tag på dessa fina. haha Både K och N blev helt lyriska när vi berättade för några veckor sedan. Getter kräver en del förberedelser, så de har börjat och de får flytta över när detta är färdigställt. ;)

Nu är tanken att jag ska skriva ett fint litet kort - jag har precis skrivit ut getbilden här ovan - och sedan är det bara nagellackning och påklädnad kvar, sedan är jag redo att åka! :P

Som jag hade dig förut - Melissa Horn och Lars Winnerbäck

Imorgon kommer jag med all säkerhet vara trött och bara vilja vila. Sedan är det måndag igen. Känns sådär eftersom nästa vecka också kommer hålla högt tempo, men ska det vara mycket att göra kan det ju lika gärna vara skitmycket att göra. Tid över till annat finns ändå inte. Men idag vill jag inte fundera så mycket över morgondagen, idag är det bröllop och vi ska iväg och fira Kristin och Nicklas kärlek! <3

Nicklas <3 Kristin

Kramar



klart Joey måste få vara med också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0