förkylning

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Lite iaf. Eller jag önskar att jag gjorde. Huvudet tror fortfarande att jag är en frisk och partysugen 23åring, men kroppen är en förkyld och trött 23årings. Så planerna inför kvällen med utgång och party förbyttes mot myskväll igen. Alltså film och horisontalläge. :/

Idag har jag - förutom att vara förkyld - varit med söta Åsa. Vi har druckit vaniljlatte och sprungit i butiker på Gränby C. Det blev en jag-hoppas-att-vi-någonsin-kommer-iväg-till-Turkiet-klänning, trosor, hårsnoddar och ett nytt rosa läppglans samt såklart mycket tjejsnack! :) Har längtat efter min Åsa <3

Premiäråkt i T´s nya bil också. Så nu bor det två små röda på gården! :)

Förutom allt detta så har jag handlat äpplen och letat febrilt efter min supernässpray - otrivin mentol! Hur ska jag klara mig om jag inte hittar den?! Dessutom måste jag komma ihåg att sätta telefon på laddning, men först: Middag!

Over And Out.


Joey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0