irritationsmoment?

Idag har jag haft första seminariet för denna kurs. Vet inte om jag skulle kunna klassa det värt alls, snarare det motsatta. Men jag fick reda på att jag känner en av mina gruppkamrater sedan tidigare och jag vet nu att jag inte missade ett skit igår. Så tillbaka på värdelöshetsplanet igen. Varje moment måste värderas innan man lägger tid på det. Så jag inte åker in ändå bara för att och sedan blir allt hopplöst värdelöst med följd att jag blir irriterad på tidsslöseriet. :/

Btw, Fick precis veta att jag ska jobba imorgon på lilla förskolan.

Positiv inställning nudå? Jag har ingen kurslitteratur så jag sitter här uppe på Blåsen och ska ordna detta, men kommer ingenstans utan hamnar istället sittande framför facebook. Bra där Ida! Appropå det här med arbetsdagen som oväntat ramlade in imorgon så måste jag verkligen läsa idag. Första obligatoriska seminariet är nämligen på fredag. Inget utrymme att fjanta runt. Håller halft om halft på att läsa en uppsats om att läsa o arbeta med faktatexter i geografi. . . Ni förstår nog ungefär hur intressant detta känns.

Lunchade med mami idag också. Lax <3

Ikväll har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra av mig själv. Kan tänkas att vadsomhelst kan hända, som att jag helt plötsligt blir blond. eller ja, mer blond än jag är just i nuläget. Måste se till att snygga till mig innan bröllopet på lördag. Klippa lite i luggen och färga håret står därför på min to-do-list. Man vill ju känna sig fräsch och fin. Dessutom skulle det vara underbart med tanke på min klädsel. Svartvitrandig klänning, nivet den jag beställde från Nelly, och rosa skor, pärlörhängen och en spetsbolero. Kommer bli så bra, trots "fel" färger. Kristin sa igår att det var okej, sålänge det inte var enbart vitt eller enbart svart. Hade helst burit rosa, men ja.. jag tror helt enkelt inte att det kommer bli så.

Men nu är det tillbaka till "plugget" igen.. Hejdå bloggen och Hej Biblioteket! Hoppas på att hitta Ref-ex av kurslitteraturen... :/

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0