Ibland så..

Ikväll är jag med brudarna. Vi har ätit korvstroganoff som jag lagade och sedan åkte jag och Sara på utflykt till Willys. Vi kom hem med ett paket mjölk, en flaska bubbelvatten med päronsmak samt 2,2kg nötköttfärs. ;) Blir kvar här inatt. Imorgon är det ju jobb så lika bra det. Vi ska titta på two and a half men och mysa i soffan. Lite tea kan vara bra eftersom min hals är halvkaos. Men det är inte okej att den blir sämre, har så himla mycket jag vill hinna med denna vecka! Dessutom är det ju bara rösten som faller bort ibland, det kanske ger sig?

Småbarnsavdelningen är det som gäller imorgon. Mys! Dessutom har jag troligen inga lågskor med mig (om de inte på något underligt sätt hamnat i bilen?) och därav blir det röd overall och stövlar. haha Det är okej att skratta åt mig, jag får allt skylla mig själv som inte tänker längre än näsan räcker. Nåja, det lär ju inte bli jättemycket utevistelse med tanke på att det är just småbarn.. men det är bra att jag kan jobba såhär lite parallellt med studierna, dels för stimulansen och dels för pengarna. Man blir ju inte direkt rik på att vara student.

Med dem orden tar jag kväll.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0