igång igen

Vaken! Sedan ett tag tillbaka, kanske typ en timme. Idag var det inte svårt att skutta ur sängen, för idag ska jag få ordning på denna termin. Det är målet, nu är det bara resan dit kvar. Jag ska strax ta på mig stövlarna och kappan för att sedan sätta mig i bilen och åka till Blåsenhus. Först på listan är kursadministratörens kontor. Nu ska poängen registrerats och jag ska få bli registrerad på kursen! Sedan blir det någon VFU-introduktion och därefter kanske lunchdejt med mami.

Papi fyllde år igår
, hade jag glömt att skriva. Ringde och sjöng men ville inte ta bilen efter lördagens festligheter. Därav kanske jag ska åka dit idag och äta tårta och sådär. Det kan vara planen för eftermiddagen, men eftersom allt annat måste lösa sig först så är det inte spikat ännu.

Utöver detta? Det är lite snö men mest fördjävligt halt ute. Ett varningens ord till dem som är ute idag.

Over And Out.


Mina tavelkreationer från förra veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0