lugnt

Igår färgades Saras hår, vi drack finvin och åt tacos. Sedan kom Manne i finkläder och peppade oss inför krogbesök, men det blev ju inte riktigt så. Jag var färdigklädd och sminkad men vi hamnade ändå i soffan allesammans framför filmen "the day the earth stood still" blandat med mestadels reklam. Men vi hade det mysigt. Tillsist så blev vi dock trötta, Sara och jag slocknade medan Manne bestämde sig för att träffa en kusin. Då bestämmer sig Sanna o D att det är dags för party. hrmm..

Jag somnade iaf. Fort. Och sov som en sten till åtta imorse. Drog mig med att gå upp till nio, men sedan blev det frukost med tjejerna i köket och därefter är vi tillbaka i nutid.

Idag blir det årsmöte för Upplands Ungdomsavd. i SBS. Jag känner mig dock inte så kry. Vill bara sova... :/

Over And Out.


Partybrudarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0