mys eller äventyr?

Jag sitter kvar i Blåsenhus. Väntar på tjejerna som är och tränar på campus här bredvid. Grymt sugen på att hitta på någonting roligt idag! Dock börjar det mörkna utanför fönstret vilket gör att drivkraften minskar. :/ Kanske vi borde åka hem istället, färga Saras hår, dricka tea och tända ljus. Myskväll kanske? Eller så blir det ett galet äventyr igen.. thihi, man vet aldrig!

Ringde nyss Papi som berättade om att han nu har syn som stålmannen (han opererade ena ögat förra måndagen..). haha

Så just nu fördriver jag mestadels tid bara. Har skrivit in schemat för den här terminen i kalendern. Kanske kanske att det går att klämma in en liten utlandssemester. Men det är tveksamt. Den här terminen kommer, som jag tidigare våndats över, bli tuff. Mycket att göra mest hela tiden, men det är bara att streta på. Förr eller senare så tar det ju slut. Då kan man sjunka tillbaka i vardagslunken igen och vara nöjd med sig själv.

Älskar att min grupp fick smärre panik när de insåg att vi måste läsa Askungen till på onsdag. Hallå! Askungen!?! Finns dessutom mer litteratur mer värd att få panik över. Vilket jag ifs redan har läst! :P Duktiga jag!

Bjuder på en finfin bild på mina sötnötar! <3

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0