nyåret och det därefter...

Nu var det ett tag sedan lilla jag hade tid att blogga. Vad ska man säga? sånt som händer..

För att ge en update av dagens läge så börjar jag i torsdags då Christian kom upp till Uppsala för tacos och Harry Potter med mig och T. Han stannade till nyårsafton.

Nyårsafton blev en kväll med middag, bubbel och alfapet hemma hos Kristin, Nicklas o barnen. Middag: pilgrimsmusslor till förrätt, oxfilé till huvudrätt och vit chokladmousse o jordgubbar till efterrätt. Nam nam. :P Sedan smällde vi raketer och klappade föl! Jag var nykter och körde hem tre på natten. Släppte ut hästarna och stupade därefter i säng. :)

Sedan förflöt söndagen.

Ikväll har jag badat skummbad, druckit fanta och lyssnat på melissa horn <3
Nyss kom Sanna hem. Hon hade tappat bort sin plånbok.. :/
Nu ska vi se på film och mysa!!

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0