oavslutad.

Jag blev registrerad. Tack Marita! ;)
Så nu väntar en galet jobbig vår med allt djävulskap man kan tänka sig, men jag håller god min och tänker positivt. Det här ska bli så jäkla bra! Inte ett dugg avundsjuk på alla som ska läsa sina superroliga inriktningar denna termin (ironisk så jag nästan blir blå i ansiktet). Måste också påpeka ironin i att jag nu är antagen till B-kursen trots att A-kursen fortfarande står som oavslutad.. hrmm.. Kanske någonting jag borde svänga förbi kursadmin imorgon och påtala? Kan vara en tanke. Allt är ju infört och klart nu, så jag borde inte ha någon oavslutad kurs frånsett denna termin som ännu är under granskning. Jag fick resultatet på Styrning och Kontroll-rapporten också - GODKÄND! Så jäkla bra. Nu är det ingenting som återstår, utan jag kan gå in på min sjätte termin utan kompletteringar eller rester. Så jäkla skönt! Läge att fira lite?

Jag åt lunch med mami efter det positiva beskedet. Åkte hem till papi som idag blivit opererad i ögat och åt lite chokladtårta. Dessutom var syster A här, så vi tittade på Gordon Ramsey-program och nu är det OC som gäller.

Over And Out.

Kommentarer
Postat av: Ingela Gahnström

Så underbart Ida =) Glad för din skull =) Hoppas du får en bra termin, många av mina språk och matte A kompisar ska läsa B kursen denna termin, så du kommer få bra klasskompisar =) Hoppas vi kan ses snart, va länge sen sist. Kram

2012-01-16 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0