omtentan

då var tentan skriven. Massa babbel och ord om heteronormativitet och genustänkande. Frågorna var enklare än förväntat, så jag undrar vad det egentligen var som de ville åt? Spelar ifs ingen roll nu, tentan är inlämnad, jag har gjort det jag kunnat. Kul att provvakten började berätta om hur missnöjd hon var med sitt passfoto när jag lämnade in mitt körkort med kommentaren "jag lovar det är jag, tre i topp värsta bilden på mig..". Alla tycker nog så, men min är extrem. skäms ju.

Anyway, Nu ska jag slå ihjäl tid tills redovisningen 13.15. Så jag kanske ska börja planera den? bara en tanke.. Kan ju kanske vara bra att för en gång skull vara någorlunda förberedd? Fast jag har gjort en powerpoint, det måste väl räknas som något? Jaja, det är dagens sista ansträngning (och den värsta...).

Igår låg jag och Sanna vakna och hade deep conversation och fnissade till typ halv 2. ;) Galenskap eftersom vi var uppe strax efter sex idag. Inte någon skönhetssömn precis. hrmm.. håret på ända och galet trött. Dessutom är det riktigt skitväder ute - regn och blåst. Hua. Jag vill bara stanna inne, dricka tea och se söt ut. :P

Men nu alltså mer plugg. :/

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0