pyssel

Jag har precis städat undan efter morgonens pyssel. När jag vaknade imorse så började jag med frukost, vattna blommorna, prata med kusin i telefon och därefter pyssla! haha låter nog lite mer avancerat än vad det blev. Jag gjorde iordning tavlor på ponniesarna. Gjorde eget "kaffe-papper" och brände lite papper också. Rätt nöjd nu, unika men lite sneda blev de. Helt okej. :) Får knäppa kort och lägga upp. Bilduppladdningen i min blogg tycks ju helt ha fallerat (bara mitt fel dock..). Ska skärpa till mig såfort jag fått ordning på livet igen..

Minus Celsius - Backyard Babies

Funderar över dagens företagande. Finns lite saker som jag ska göra.. Kanske läge att gå tillbaka till planeringssystemet med listor? Jag är ju i vanliga fall kontrollfreak på så sätt, jag får tvångstankar och måste ha koll på allt som ska göras..

Jag fick frågan idag om hur jag egentligen mår. För att veta hur man mår så måste man känna efter. Frågan är om det är läge att faktiskt känna efter?

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0