så mycket bättre...

Så mycket bättre när vi är tillsammans
Så mycket bättre...


I lördags steg jag och pinglorna ombord på M/S Viking Cinderella. Vi hängde utanför avgångs/ankomsthallen i typ två timmar innan ombordstigningen, men det var trevligt tidsfördriv. :)

Väl ombord hittade vi vår hytt på däck nio. Lämpade av väskor och jackor för att sedan springa upp i baren. Där hittade vi trevliga människor och snart var förfesten övergående i party.

Jag tänker inte beskriva allt steg för steg (omöjligt), men jag tänkte dra några utav höjdpunkterna:
* Jag och Sara letar efter Sanna och behöver bara följa ljudet..
* Står och pratar med lite folk varpå en av killarna lyfter upp mig på axeln och springer iväg...
* Det kommer in en liten man med höftskynke och svärd... asgarv följer...
* Jag får en kram av "våran" bartender..
* Trevligt häng med milf, gilf och svensexagänget...
* Dansade tills skorna föll av.. bokstavligt talat..


Det mesta är svårförklarat såhär dagarna efter... men det gick ju bra. Gick upp strax efter tio. Halv ett åt vi buffé vilket var det bästa på hela resan! bubbelvatten och räkor, mozzarella i basilika, lax i olika former, rom med gräddfil och rödlök.. mmmummma! Dessutom hade vi bästa platsen precis i fören. Såg ut över Stockholms skärgård och njöt av livet. Love it! <3

Trötta men glada tjejer satte sig på bussen tillbaka till Uppsala..

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0