säg att du älskar mig..

Kärlekens tunga - Eldkvarn

Får sommarkänslor i kroppen. Minnet sitter i kroppen. Varm sommarkväll och trycket är högt. Människor pressade mot varandra. Fulla på upplevelsen och i vissa fall drycker.


Tillbaka till idag, januari 2012´s sista dag. Imorgon har vi ägt Djurstugan i 2år. Tiden går fortare än man anar.

Idag har jag äntligen blivit kvitt nästäppan. Mer eller mindre iaf. Dock hade jag först en hemsk förmiddag på Blåsenhus, visserligen fick vi mycket gjort och jag var i gott sällskap, men utan att få tillräckligt med syre --> huvudvärk. Finns bättre dagar. Fick ändå klart temaredovisningen, så jag ska inte klaga. Är faktiskt mycket nöjd. Bästa grupparbetet ever? Oavsett så återstår ju redovisningen på torsdag. Och Idag är det tisdag. Var tar veckan vägen? Jag är fortfarande inne i ett tänk att det är måndag, men det brukar ju bli så när man är hemma bara en dag. Den upphör att existera i minnet.

Imorgon blir det jobb. Hoppas förkylningen håller med, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Manne ringde nyss och vi smidde planer för helgens bravader och äventyr! ;) Hoppas som sagt att förkylningen känner sig klar med mig. Ska försöka hålla mig lugn och inte stressa så mycket - om det nu är möjligt. Lektionsplaneringen är fortfarande bara påbörjad, men jag har tillit till att jag i stundens invigelse köttar hela planeringen på en kväll. Frågan är hur stor rimligheten är om jag inte sätter fart snart? Behöver ju inte ta lång stund alls.. Gäller bara att finna motivationen för den stunden. Kanske ska utmana mig själv och säga att den ska vara klar på torsdag om jag ska ut då? Annars blir jag kvar själv när alla ska ut. Inte lätt att utpressa sig själv, men å andra sidan så vet jag ju att jag förtjänar det då. Jaja, as time goes by. Det löser sig.

Dessutom har jag slängt in middagen i ugnen nu, kyckling! :)

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0