somebody that I used to know

Tänker på mina babes och allt härligt vi hittar på tillsammans. Lycka att ha sådana vänner! <3 Jag tror jag kan kalla mig sentimental denna afton. Med all rätt. Livet tycks ta de mest oväntade vägar med ojämna mellanrum. Men det är väl som det ska med det.

Somebody that I used to know - Gotye

Det är ishalka ute och jag körde hit, hem? Behövde få köra in näsan i pälsen på Blenda och känna mig som femton år igen. Galenskap egentligen. Men jag behövde det, så därför gjorde jag det. Nu känns det bättre. Jag är nog lite obalanserad just nu, men de vet ni som känner mig och/eller läser bloggen regelbundet. Hormonobalans eller mer? Det är mer oklart.

Jag vet inte ens hur jag ska komma in till Uppsala imorgon, men det får bli en senare fråga.

Nu: Middagsmission.

Kramar


Min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0