stressigt

Illa när man har så mycket att göra att det inte hinns med att blogga ens..
Igår jobbade jag hela dagen. Tröttsamt men så himla roligt! :) Så idag körde jag på igen. Började med hets in till stan, köpa hårfärg på vägen och plocka upp kläder hos systrarna CK. Sedan galet ovärt men obligatoriskt seminarium i tre timmar. Frågar mig fortfarande vad tanken var bakom.. men nu är det gjort, inte värt att kasta mer tid på det. I vilket fall så körde jag i ilfart till förskolan efter, var framme lagom för att äta lunch; glöggmarinerad karre, kall sås, potatis och sallad. Inte helt illa. haha :) Sedan blev det till att jobba till stängning. Min första helt egna stängning, annars har det alltid varit någon pratsam kollega kvar. Det gick bra iaf och det är väl det viktiga.

Just nu sitter jag med färg i håret. Imorgon är det bröllop, så idag måste utväxten fixas, ögonbrynen noppas och benen rakas. haha. Det ska faktiskt bli jätteroligt! Hoppas verkligen brudparet inte stressat ihjäl sig innan imorgon bara, de måste ha sjukt mycket för sig såhär dagen innan...

Nu ska jag äta glass, titta på Lost och sedan skölja ur hårfärgen.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0