taggad?

Igår hängde jag på Blåsenhus till 18.40. Galenskap. Vilken fredagskväll. :/

Idag hade jag underbaraste morgonen på länge. Jag gick upp sjukt tidigt och smög ut till stallet för morgonfodring och mockning. Fick syn på Nice svans som var ett kaos av kardborrar och började borsta. Två timmar senare var jag färdig och helt täckt av lort. Underbart! haha
Gick in och åt frulle, städade huset och åkte sedan in till stan. Halvt blåslagen ska tilläggas. Galna blåmärken över hela kroppen efter gårdagens isvurpa. Hua. Inte snyggt någonstans.. :( Men vad gör man inte för att hinna tillbringa så mycket tid som möjligt med mina älskade pumor? ;)

Ikväll laddar jag om
efter en helvettesvecka. Första vinaren är urkorkad och fläskytterfilén ligger i ugnen. Det blir kombinerad superman och slattkväll. Den här kvällen kommer nog gå till historien! ;D

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0