underbart januariväder

Idag har det inte hänt så mycket alls. Jag var ut och mockade och red lite på Nice. Det var fint väder, sol och minusgrader. Kinderna är röda nu när jag kommit in i värmen igen. Passade på att skämma bort getterna med morrötter också, när jag ändå var i farten. :P

Tanken är väl att jag ska plugga lite nu, men jag är betydligt mer sugen på att rensa ur min garderob för att se vad jag har i den egentligen. Fick hem klänningar igår som jag beställde. Två lyckade, en mindre lyckad och en okej... så det blir åtminstonde en retur. Fortfarande är jag dock helt ovetande om vad jag ska ha på mig på bröllopet (nära vänner som ska gifta sig i slutet på januari..). Illa.

Bjuder på lite finbilder på mina ponniesar. Mest nöjd med den på Blenda.. men de är så himla fina bägge två. <3 Lyckliga jag som har så fina ponniesar! <3

Over And Out.



Mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0