uppiggande

Vi sitter här nu vid köksbordet, mätta och trötta. Sara försvann hem till Henric för många timmar sedan så det är bara jag och Sanna som keep going strong. Jag har precis varit ut och betalat mer parkering och sedan blev det ett hopp in i duschen. Skönt! Nu är det spotify och bara söndagshäng vid köksbordet som gäller. Vågar vi oss på en vändtia? haha nej, det blir nog film snart.

Imorgon är det alltså upp till bevis. Kommer jag ha sysselsättning i vår? Knasigt att det ändrades på bara ett par dagar från ett helsäkert såklart till ett kanske. Känns inte riktigt bra, men det är väl bara att köra på. Livet avstannar inte bara för det. Går inte dethär så finns det alltid andra möjligheter. Funderar på MEST, men är inte överdrivet pepp. Kan dock vara ett altenativ om det nu går åt helvette med kursen jag sökt. Snälla, registrera in mina poäng! Mental övertalning?

Airplains - B.O.B feat Hailie Williams

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ingela Gahnström

Jag ska gå MEST så den får du gärna gå Ida =)

2012-01-16 @ 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0