uppstyrt

Idag blev det inte sådär jättebra, men nu är schemat antecknat i kalendern och studieförsäkran är skickad till csn. Kul att jag fick mitt årsbesked också från csn, helt sjuka summor. Kul att jag åtminstonde kommer få jobb när jag är färdig om 1,5år. Hoppas kan man alltid.

Från och med du - Oskar Linnros

Strippat granen och kastat julpyntet i en låda. Tyckte verkligen att det var på tiden.

Thats today. Konfererade med Kristin i telefon ungefär fyra timmar (och nej, det är inget fantasiantal utan vi pratade drygt tre och en halv timme - i telefon). Det blev mycket överläggande åt höger och vänster. Tänk att hon gifter sig på lördag. Känns nästan lite overkligt, men oj vad glad jag är för deras skull!

Over And Out.


Mina ponniesar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0