måndagskänsla

Okej, det här med mental bortträngning av förkylningen fungerade måttligt dåligt. Fortfarande helt täppt i näsan och hes i halsen. :( Hittade dock den enastående nässprayen -otrivin mentol- så jag kan nästan andas... Men skam den som ger sig för det. Jag har pratat med chefen två gånger i telefon, kokat ägg, mockat och vattnat växterna. Det sistnämnda drog ungefär 20liter vatten. Intresseklubben antecknar? ;) haha

Man down - Rihanna

Jag är ju så himla dålig på att sitta still utan dåligt samvete. Så nu funderar jag på lunch och att rensa ur ena kattvinden från skrot och tidningar. Det lär ju göras någongång och då kan jag sitta still, lyssna på musik och bara fundera på dethär med livet, universum och allting. Dessutom har jag idag också hunnit greja med lektionsplaneringen och planera veckan. Mycket att genomföra denna vecka, men dessutom mycket roligt med flickorna! Gäller bara att jag hinner bli frisk först.. vilket tyvärr känns rätt långt bort. :(

Kan dra ett urval av vad som händer denna vecka: arbetslagsträff, jobb, inlämning av lektionsplanering, temaredovisning, kombinerad inflyttningsfest-födelsedagsfest och mycket mycket mer. Dessutom vill jag hinna fota. När ska jag hinna det?

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0