vardagsstress

Sitter på föreläsningen nu. Relativt innehållsrikt trots att det mesta är repitition av tidigare kurser, men jag känner mig inte bitter över min närvaro, det känns okej. Dessutom har jag hunnit med arbetslagsträff med textsamtal. Träffade Mickan också och gav en utförlig beskrivning av Blåsenhus, typ om hemliga rum, korridorer som bara är öppna ibland och liknande. Kände mig som att jag beskrev någon av Harry Potter-böckerna ungefär.

Nu fortsätter vi strax, så dethär blir ett kort inlägg. Men ändå en update av läget. :)

Efter föreläsningen ska jag iväg till jobbet. Jobba fram till stängning nästan. Känns som att idag kommer bli en lång dag.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0