4H typ

Nu har flickorna åkt. Det var verkligen trevligt med lite besök. Även om Dessie och Mart + hundarna var här imorse. Det är nog min svaga punkt - att vara ensam hela dagarna med bara lillkillen.

Veronika, Karin, Helena och jag tittade på alla djuren här hemma, och åt rabarbermazarinkaka som jag bakat. Idag! Hur jag nu hunnit det också? God och mosig i mitten var den iaf. Och till det serverades vinbladssaft. ;) inte illa för ett spontaninfall. Fast saften kokade jag förra sommaren och hade i frysen.

Jo, så nog har jag hunnit ganska mycket idag, utom att ta rätt på lillvalpen. Ett besök på förmiddagen, ett på eftermiddagen och däremellan mazarinbak och städning. Dessutom ca. 100 sidor i boken. Gillar't!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0