Besök

Nu är jag hemma sedan 3,5 timme tillbaka. Men innan vi åkte så gjorde vi ett stopp hos pinglorna Sara och Sanna. Colt kissade på deras köksgolv och sedan åkte vi hem till oss.

Väl hemma dröjde det inte länge till Martin dök upp. Riktigt länge sedan han var här nu så det blev bus, rundvandring och massa prat. Dessutom fick han smaka på mazarinkakan jag gjorde igår. Bra betyg. ;)

Nu är T hemma också. Killarna har åkt iväg för att handla middag, alltså pizza. Jag ska få en grekisk variant och vad de tar spelar mig mindre roll. Räknar dock med lite vin och mys i goda vänners lag därefter. Så det kan nog tänkas att dethär är sista blogginlägget innan godnatt.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej! Colt är så himla söt måste jag säga! Jag ska själv få hem en liten valp om några veckor...såg i tidigare inlägg att du skrivit att ni halsbandstränar Colt. Förstår ju att dom inte är vana med halsband och koppel från början, men kan man ha det på valpen direkt när man fått hem den? Jag bor i lägenhet så har ingen tomt jag kan släppa ut henne på. Har nära till bilväg så vill ju helst inte släppa valpen lös hemma det första jag gör. Hoppas du förstår vad jag menar och kan ge nåt råd ;)

2012-06-02 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0