Efter regn

Jag sitter på förstutrappen. T kom hem för en liten stund sedan men ska snart åka igen. Jag är ute med Colt som behövde kissa, men som nu sitter här bredvid mig på trappen. Idag har jag påbörjat näst sista boken. Den fjärde i Andrews-serien. Medger dock motvilligt att den förra, alltså tredje boken, var mindre fantastisk än de två föregående. Får se hur det blir med denna.

Har kört gödsel och jordsäckar och planterat och förberett plantering idag. Svårt att bestämma mig om vilka plantor jag ska ha vart, men det brukar ge sig. Dessvärre började det regna så projektet står stilla just nu. Men efter regn kommer som bekant solsken.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0