Felkalkylering

Vi har nu tagit natt. Jag tog en lång varm dusch i hopp om att alla eventuella fästingar hittar bra skäl att lämna min kropp. Dessutom så var Colt helt slut och behövde sova. Förhoppningsvis innebär det att vi kan sova lite längre i morgon. :) han var faktiskt så trött att han kröp upp i mitt knä och somnade medan T skruvade fast de sista brädorna.

Dessvärre saknades uppskattningsvis fyra brädor för att färdigställa panelen på hela växthuset. Så i morgon blir det en liten vända till den lokala bygghandeln. Så det kan bli klart någon gång! :)

Colt ligger och snarkar i sin bur. Jag satte igång en tvättmaskin, men det verkade minsann inte störa honom trots att det låter både när den tar in vatten och centrifugerar. Jaja, trött bebis sover nog igenom det mesta (syftar på bland annat besöket igår). Förutom att tvätta har jag planterat blommor idag. Intresseklubben antecknar. Haha

I morgon blir nog en dag liknande förra veckan, med lek, lite bygge och massa valpmys! <3

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0