Fredagsmorgonen

Jag är inte på helt strålande humör trots att solen skiner, det är fredag och vi kanske ska grilla hos Åsa ikväll. Detta beror helt på att jag har för taskigt morgonhumör och att jag inte fått sova inatt. :( morr...

01.16 vaknade lillkillen och ville ut och kissa. Jag gick ut med honom. 04.30 gick T upp och tog ut Colt. Jag vaknade såklart men låg kvar i sängen. 05.45 ville lillkillen ut igen. Jag är den enda hemma så vi gick ut. 06.30 får jag sms (visserligen på ljudlös men jag vaknar till). 7.00 kommer Colt på att han är kissig och då ger jag upp och går upp.

Nu har vi båda ätit frukost och lekt i trädgården. Colt sover en stund och jag ska nog passa på att läsa lite.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0