Kortsida

Nu har vi ätit "lunch" bestående av keso för mig och yoghurt för T och eukanuba för Colt. Därmed är vi igång med bygget igen. Idag ska (minst) kortsidan bli färdig. Dessutom har jag grävt ur gräsmatteodlingen som fanns där inne. Tungt och svettigt jobb men nu är det klart! "Bara" att jämna till jorden, lägga markduk, grus, sand och sedan plattor.

Kom fram till att jag nog vill ha en markbädd längst kortsidan iaf. Var ska jag annars sätta gurkorna? Har liksom inte så mycket utrymme kvar nu i gamla delen. Där är det fullsatt med tomater, chili och paprika. Dessutom har jag melonplantor som gärna också vill bo i växthuset. :) men det blir nog bra. Finns det hjärterum...

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0