Kvällen

Vi fick besök här hemma utav några grannar lite tidigare ikväll. Det blev uppvisning av pågående projekt (läs: växthusbygget) och djuren. Och när de så småningom promenerade hem så åkte T iväg för att skjuta älgbanan. Jag blev sedermera ensam och då blev det såklart mestadels läsning och bus med lillkillen.

Ordentligt trött är jag nu. Vi hoppade middagen och tittade på CSI istället. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna.

Nu ligger jag dock i min säng och filosoferar gällande morgondagens göromål samt de studenter som just i skrivandets stund firar på stan. Grattis till dem! Colt har hicka men snart somnar jag nog och glömmer det. I morgon är det röd dag och då ska vi bygga på växthuset tills vi storknar. Hoppas på att mycket ska bli klart för nu börjar det bli överbelamrat i den gamla delen.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0