Kvällsgöra

Kortsidan blev klar och urskottningen av den gamla jorden i växthuset likaså. Dessutom har vi en trevlig granne som idag levererat två lass grus. Och så ringde jag Papi och fick mått på deras gamla plattor som jag ska använda till golvet. Så snart har jag allt mitt växthus klart! :)

Det blev vildsvinsgryta till middag. Och Colt som knappt sovit alls idag sov i minst en timme som en sten.

Nu är vi ute igen och Colt springer kring fötterna medan T sätter dit fler panelbrädor, denna gång på ena långsidan. Låter ju lite konstigt kanske med panel på ett växthus, men det handlar enbart om en kort bit vid hörnen. Myggorna och knotten tycks nu ha vaknat så det blir nog ett kort byggpass nu ikväll.

Hästarna går i hagen. Blir nog sommarsläpp till helgen. Eller efter i varje fall.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0