Lugn och ro

Just nu iaf. Colt sover och jag läser. Har faktiskt hunnit mer än hundra sidor idag(!) trots allt annat som hänt här hemma. Rensat trädgårdslandet, men fick sluta för valpen satte sig mitt på solrosplantorna. Och de höll inte för det direkt. Hmm.. Sedan planterade jag om lite pelargoner och så lekte vi med en av handskarna som numera bytt ägare (Colt anser att alla handskar är hans). Dessutom har vi knaprat morötter och tränat med halsbandet.

Jo, och imorse fick jag klippa klorna på den lille sötnosen också.

Känns som att nästan hela dagarna kretsar kring honom. Eller iaf honom och bygget. Men det är ganska mysigt faktiskt. Även om jag saknar lite äventyr i vardagen (hint till Sara?). Nu tänkte jag dock återigen fördjupa mig i Andrews-boken. Näst sista nu. :)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0