Okej

Jag har varit vaken sedan nio ungefär. Stor besvikelse när jag insåg att tillochmed vibrationen var avstängd på telefon och att jag därmed missade jobb idag. Dessutom hade jag fått förfrågan gällande sommarkursen: att lära in ute. Den startar i morgon och jag är antagen, men tror knappast det finns tid med tanke på lillkillen. :/

Idag har vi varit ute mest hela dagen och omplanterat pelargoner i supersize krukor. Och så har vi övat in kommandot "sitt" som faktiskt verkar trillat ner mer eller mindre iaf. Vilket tydligen var påfrestande för Colt som inte ens ville ha lunch utan bara kollapsade i buren där han brukar sova. Så nu ska jag läsa tänkte jag, finns inte många kapitel kvar i boken. Finns dock två böcker kvar. Tänkte vara färdig lagom till T's semester. :)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0