Sämst?

Vill börja med att poängtera dagens bloggpaus inte varit avsiktlig. Det har helt enkelt varit omöjligt att logga in via blogg-appen. Kanske beroende på att de gör om hela blogg.se? Möjligheten finns. Inte bra iaf. 

Inatt var en värdelös natt. Colt kräktes när vi skulle till och gå och lägga oss. Sedan kräktes han lite till under natten så vare sig jag eller T fick någon direkt sömn. Mest en halvsovande vaka. :/ typ sämst. Så både jag och Colt har varit trötta och sega hela dagen idag. 

Lill-Ida kom dock på besök och piggade upp oss en stund. Vi pratade gymmasieval och drack saft mest. Men lagom helt klart för en dag som denna! Dessutom har jag släpat ut markduken i växthuset så i helgen ska det på med jord! ;) själalycklig för att projektet går framåt! :D

Ikväll blir det kyckling till middag. Får se om jag orkar blogga mer idag med tanke på hur svårt det varit bara att plita ner dessa rader... :/

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0