Sommar(o)väder

Det small till här hemma. Strax innan regnet kom. Ett jättebrak som fick mig att släppa allt jag hade i händerna. Lillkillen som tidigare legat på trappen invid där jag arbetade med att tygla ogräset flög upp med en väldig fart. Han blev ordentligt rädd för åskknallen. :/ men efter mycket kel så ligger han nu här på trappen på verandan. Tätt upptryckt mot mitt ben och halvsover. Vilken tur.

Dessvärre vräker regnet ner. Vilket gör att det blir svårt att fortsätta rensa ogräs. Men regnet behövs för växtligheten så det är bra. Blenda ser dock ytterst skeptisk ut där hon står med sommarens växtlighet runt benen. Hon gillar inte regn. :/

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0