Tisdagsmys

Sitter på köksgolvet med lille Colt i knät. Han tuggar på en gammal arbetshandske. Mums? Vi har precis kommit in efter att ha sprungit runt i trädgården. Jag har hunnit plantera om minst fem pelargoner och dessutom har vi hämtat ägg i stallet och post ur brevlådan. Jag har dessutom läst minst 100sidor i Andrews-boken. :)

Det kom en skur men nu verkar det klarna upp! Varför vi gick in berodde på att jag var lite sugen på lunch, men det är inte lätt med en valp i famnen. Jag måste dock medge att han växer galet snabbt! Så snart har vi ingen bebis utan istället hund här hemma. Samma kille iaf så det går nog ingen nöd. Vilken myspojk! <3

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0