Trädgårdsarbete

Vi vilade och nu har vi omplanterat massa växter. Främst chili och gurka. Men såklart även pelargoner! Dessutom har jag hunnit rensa lite mer kring buskarna i trädgården. Så lite trädgårdsarbete minst sagt.

Snart blir det till att laga middag för ikväll ska vi iväg till Dessie och Henkis. :) bara jag och Colt för T är ju på jobbet. Miniäventyr?

Just nu ligger dock den lille parveln här bredvid och sover (igen!). Han kröp så nära han kunde utan att hamna i solen. Hihi vi hade en dust för ett tag sedan när han bet i min handske och lyckades få med min hand. AJ! Inte var jag snäll då utan sa till på skarpen. Nu är jag blå.. Men jag blir ju också blå rätt lätt. Apropå detta så är han nu extremt kontaktsökande. Så vi sitter (han ligger) på verandan, lyssnar på Winnerbäck och njuter av sommarkänslan. Kommer nog börja regna snart av döma på den kvava känslan i luften.

I morgon ska ponniesarna få gå över i en riktig sommarhage! ;) och så kommer hovslagaren.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0