Uppfostran

Vem säger nej till den här killen? Jag gör. För annars kommer han vara odåga resterande av sitt liv. Det är detsamma som med barn. Så idag tränar vi, tydligen, på ordet nej. Tur att han gillar't och lyssnar lite iaf. Haha

Bygget går vidare. Snart klar med kortsidan (jag vet att jag sagt det ett tag nu, men den k o m m e r bli klar idag!). Till min stora glädje. :) men jag är just nu på uppdraget att underhålla valpen under uppfostran. Samma uppdrag som åligger mig hela nästa vecka... Men skam den som ger sig. För hur bitande och ivägen han än är så är han söt och härlig. Som ett barn. Drar mig till minnes i förmiddags då han kröp upp i mitt knä och somnade. <3

Vi avnjöt en middag bestående av rödvin, grillat, hemgjord grillsås och ugnsrotsaker. Mumma! Men nu är det alltså back to business igen. Jag hamrar och sågar och bygger eh... ett växthus. Hihi

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0